Jak robić zakupy w naszym sklepie internetowym

Wybór towaru

Za pośrednictwem strony internetowej www.naturzon.pl w komfortowy, wygodny i nowoczesny sposów możesz kupić ponad 5000 różnych produktów. Możesz ich wyszukać w konkretnych kategoriach, albo skorzystać z naszej przeglądarki. Wystarczy wpisać do niej nazwę konkretnego produktu lub interesujacy Cię temat, a przeglądarka wyświetli najdokładniejsze wyniki.

 

Produkty umieść w koszyku za pomocą przycisku „dodaj do koszyka”. Wyświetli się komunikat, że produkt został dodany do koszyka. Możesz dalej kontynuować zakupy lub przejść do koszyka za pośrednictwem wyświetlonego komunikatu lub po kliknięciu w ikonę koszyka.

 

Koszyk 

W koszyku wyświetli się lista wybranych przez Ciebie produktów oraz ich ilość. W tym miejscu możesz produkty usunąć, zmienić ich ilość lub wybrać z oferty powiązanych produktów. Następnie kliknij ikonę „KOSZYK”

 

Kody rabatowe

W koszyku możesz wykorzystać kod rabatowy lub kupon zniżkowy. Wystarczy wpisać go w pole „kod rabatowy” i potwierdzić przyciskiem dodaj. Zniżka będzie automatycznie naliczona.

 

Płatność

Proces płatności składa się z trzech kroków.

  1. Krok – Metoda płatności i sposób dostawy

W kroku pierwszym wybierz metodę płatności i sposób dostawy. Do wyboru są następujące możliwości:

A. Sposób dostawy:

  • Paczkomat - 19,99 
     
  • GLS kurier - 19,99 zł

 

B. Metoda płatności:

  • Karta - 0 zł
  • Płatność przy odbiorze - 6,99 zł

Po wybraniu metody płatności i sposobu dostawy kliknij przycisk "KONTYNUUJ". Więcej o metodach płatności i sposobach dostawy oraz ich cenach znajdziecie tu: https://www.naturzon.pl/dostawa-i-metody-platnosci/

 

  1. Krok – Dane osobowe

W kroku drugim wypełnij swoje dane osobowe oraz informacje potrzebne do dostarczenia zamówienia. Przy wypełnianiu danych zwróć uwagę, aby dane były kompletne i poprawne. Jeśli któreś z pól obowiązkowych nie zostaną wypełnione, zamówienie nie zostanie odesłane. W tym przypadku wyświetli się komunikat „pole obowiązkowe” lub „wpisz poprawne dane”.

Konto (rejestracja)-ta opcja nie jest obowiązkowa przy zakupach. Zakupy możliwe są bez rejestracji. Jednak registracja zapewnia wiele wygód. Po zalogowaniu do konta możesz sprawdzić status swojego zamówienia lub sprawdzić historię swoich zamówień. Po dokonaniu rejestracji możesz zyskać różne kody rabatowe, promocje, oferty wyprzedażowe lub skorzystać z naszego programu lojalnościowego. Jeśli jeszcze nie masz swojego konta, możesz się zarejestrować tu: https://www.naturzon.pl/rejestracja/ 

 

Zamówienie złożycie po kliknięciu ikony Zamawiam i płacę”.

 

  1. Krok – Informacje o realizacji zamówienia

Po dokończeniu zamówienia wyświetli się podsumowanie zamówienia. Na podany email zostanie wysłane potwierdzenie o złożeniu zamówienia. Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia, prawdopodobnie adres email był nieprawidłowy. Nie wiesz jaki jest status Twojego zamówienia albo nie otrzymałeś wiadomości email z potwierdzeniem? Kiedykolwiek możesz się z nami skontaktować za pośrednictwem email: info@naturzon.pl  albo telefonicznie pod numerem: +48 698 865 982

 

Dostawa

Twoje zamówienie postaramy się odesłać najszybciej jak to tylko możliwe, najczęściej już na drugi dzień roboczy. Następnie zamówienie dostarczone będzie wybranym przez Ciebie sposobem dostawy.

 

Reklamacje i zwrot towaru

Tu znajdziesz dokładny opis, jak postępować w przypadku reklamacji lub zwrócenia towaru. Więcej o reklamacji przeczytasz tu: https://www.naturzon.pl/reklamacja-i-zwrot-towaru/ 

 

Pełny regulamin zakupów znajdziesz tu: https://naturzon.pl/regulamin-zakupow/ 

W razie potrzeby iedykolwiek możesz się z nami skontaktować za pośrednictwem email: info@naturzon.pl  albo telefonicznie pod numerem: +48 698 865 982

* Nie gwarantujemy konkretnych wyników podanych przez naszych klientów w opiniach, wyniki mogą się różnić. Informacje podane na tej stronie internetowej nie są obietnicą ani gwarancją.